Renginys po:

  • 00 D.
  • 00 VAL.
  • 00 MIN.
  • 00 SEK.
+

Nepriklausomų aludarių revoliucija

Categories: Alus,Naujienos

Neseniai straipsnyje dalinomės tūkstantmečio vaikų pasirinkimais craft alaus atžvilgiu bei akcentavome jų polinkį rinktis vietinių, nepriklausomų aludarių produkciją. Be abejonės, didelės alaus daryklos meta nuolatinės grėsmės šešėlį mažiems, nepriklausomiems bravorams, o pastariesiems vis svarbiau tampa akcentuoti savo craft ir nepriklausomą statusą, kuris tampa it papildoma rinkodaros priemone klientui. Kitas svarbus aspektas – craft alus ir mažų bravorų produkcija yra tarsi kokybės ženklas: vartotojo sąmonėje yra suformuotas įvaizdis, kad masiškai gaminami produktai nėra tokie unikalūs ar kokybiški, kaip kad mažomis partijomis gaminamos, išskirtinės versijos.

Žinoma, situaciją ypatingai ryškiai galima apžvelgti JAV craft alaus rinkoje: atsakydama į didelių bravorų plėtrą įsigyjant mažas, nepriklausomas daryklas, Aludarių asociacija (angl. Brewers Association) įsteigė Nepriklausomų alaus daryklų prekinį ženklą, kuriuo nariai galės žymėti savo produkciją. Asociacijos misija yra populiarinti bei ginti mažų ir nepriklausomų alaus daryklų interesus – organizacijos direktorius Paul Gatza teigia, kad: Alaus mylėtojams rūpi, kas gamina jų alų, todėl ženklas tiesiogiai komunikuos, kad jų produktą pagamino mažas, nepriklausomas bravoras.

Ženklui panaudota apversto buteliuko ikona, kuri komunikuoja craft revoliuciją JAV, kuri tiesiog apvertė šalies alaus rinką aukštyn kojom. Šiuo metu JAV priskaičiuojama apie 5300 bravorų, kurių 99% yra nepriklausomos, nedidelės alaus daryklos.

Straipsnio šaltinis.

Facebook Komentarai

Related Post

Parašykite komentarą