Renginys po:

  • 00 D.
  • 00 VAL.
  • 00 MIN.
  • 00 SEK.
+

Kokį alų geria tūkstantmečio vaikai?

Categories: Alus,Naujienos

Tūkstantmečio vaikai (ang. The Millenials) arba karta Y yra vienas iš didžiausių galvosūkių šiuolaikiniams rinkodaristams ir sociologams. Karta Y tarsi pradėjo nenuspėjamų vartojimo sprendimų bangą, kuri tik sustiprėjo sekančioje kartoje ir sukėlė didesnį skausmą sociologams, besistengiantiems prognozuoti bendrus elgesio atsikartojimus. Kai kurie mokslininkai kartai Y priskiria gimusius jau 1980-asiais, kiti pradeda skaičiuoti tik nuo 1990-ųjų, o baigia maždaug 2000-aiais arba 2004-aisiais, kas reiškia kad, tūkstantmečio vaikai dabar yra pasiekę etapą leidžiantį uždirbti (ir išleisti) didžiausias pajamas (angl. peak earning years), t.y. vartoti daugiau, jų gyvenimuose. Kaip šis vartojimas atsiliepia craft alaus kultūrai?! Skirtingai nuo kartos Z, karta Y, dėsningai inicijuoja ir seka gana ryškius trend’us, kurie daro įtaką ir jų gėrimų pasirinkimams.

  1. Tūkstantmečio vaikai craft kultūrą apibūdina kaip mažą, nepriklausomą, aukštos kokybės ir vietinę.

Paprašyti apibūdinti craft alų, tūkstantmečio vaikai išskyrė tokius akcentus kaip maža nepriklausoma įmonė, nedidelės partijos, rankų darbas. Pagrindinės vartojimo priežastys: daugiau įvairovės, kokybė, daugiau skonių, sezoniškų pasirinkimų, kaina, derinimas su maistu. Taip pat didelę svarbą turi ir tai, ar alus buvo pagamintas vietos aludarių.

  1. Tik skaitmeninės rekomendacijos.

Niekam ne paslaptis, kad ši karta – tai skaitmeninio amžiaus žmonės, kuriuos troleibuse retai pamatysi dairantis per langus, greičiausiai jie bus įbedę nosis į telefono ekranus. Ir nenuostabu, – pagal JAV atliktą tyrimą 34 proc. šios kartos atstovų palankiai žiūri į įmones, kurios naudoja soc. medijas. 62 proc. teigia, kad jeigu įmonė kreipiasi į juos ir nuolat kuria turinį soc. kanaluose, jie yra labiau linkę tapti lojaliais klientais. Tad jeigu norite, kad Jūsų alus ar prekinis ženklas būtų pastebėtas, nepamirškite apie jį papasakoti ir savo soc. kanaluose.

  1. Tūkstantmečio vaikai siekia kokybės ir vertės, bet nebūtinai žemos kainos.

Lietuvoje kylant alkoholio (ir ne tik) kainoms, o atlyginimams išliekant stabiliems, ši karta turi mažiau atliekamų pajamų savo malonumams ir laisvalaikiui, vis dėlto, kalbant apie craft alų, yra išskiriamas jo skonis ir kokybė,o į patį produktą žiūrima kaip į prieinamą prabangą.

  1. Tūkstantmečio vaikai vertina patirtis, o ne produktus.

Tai karta, kuri atideda tokius gyvenimo sprendimus kaip vedybos, šeimos kūrimas ar namų pirkimas ir verčiau susikrauna kuprinę ir išvyksta į kelionę aplink pasaulį. Tūkstantmečio vaikai užuot atpažinę prekinį ženklą, greičiau produktą susieja su patirtimi, kurią jis kuria. Taip pat svarbus ir išaugęs polinkis įsigyti vietinio verslo kurtus produktus, ne jų importinius analogus.

  1. Tūkstantmečio vaikai yra sąmoningi.

Sveikas gyvenimo būdas, subalansuota mityba ir ramybė – tai šios kartos charakteristikos. Tūkstantmečio vaikų susidomėjimas sveika gyvensena ir savo sveikatos puoselėjimu yra didėjantis, o tai įtakoja ir alkoholinių gėrimų vartojimą. Stipriai akcentuojamas saikingumas, o kartu ir alaus organizmui teikiama nauda, ne tik besaikio vartojimo padariniai.

  1. Tūkstantmečio vaikai yra nuotykių ieškotojai.

Patirtys, patirtys ir dar kartą patirtys. To paties maisto nuotrauką instagramer’io feed’e 2 kartus iš eilės vargu ar išvysite, kaip ir nesužavėsite jų pastoviais skoniais. Jie ištikimi prekiniams ženklams, kurie suteikia patirtis, sunkiai prieinamas jų kasdieniuose gyvenimuose. Tarp craft alaus vartotojų net 47 proc. įsigydami alų bus linkę išbandyti nežinomo aludario gaminį, o vidutiniškai per mėnesį paragauti apie 10-15 visiškai naujų skonių, todėl craft aludariams, norintiems sukurti į šią kartą apeliuojantį produktą, svarbu neužsisėdėti ir nebijoti drąsių ir netikėtų eksperimentų.

Taigi planuodami akcijas, gaminius (be abejonės dauguma šių tendencijų yra tinkamos ne tik alui) skirtus kartai Y, nepamirškite šen ir ten sulaužyti taisyklių, kurti kiek įmanoma aukštesnę kokybę ir išskirtines patirtis bei apie tai papasakoti valdomose soc. medijose.

 

 

Facebook Komentarai

Related Post

Parašykite komentarą