Renginys po:

  • 00 D.
  • 00 VAL.
  • 00 MIN.
  • 00 SEK.
+

Kaip atrodo craft alaus mėgėjas?

Categories: Alus,Naujienos

Pabandykite paieškoti internete bendrų charakteristikų, kurios susietų visus craft alaus mėgėjus. Galite matuotis Šerloko batus kelias valandas, bet garantuoju, kad vienintelis trend’as, kurį pavyks išskirti yra – tai, jog craft alaus mėgėjo veidas yra nuolat besikeičiantis, o tam įtakos turi, tiek ir skirtinga craft rinkos padėtis įvairiose šalyse, tiek ir pačių vartotojų edukacija šios kultūros atžvilgiu. Kaip gali mėgti kažką, jeigu apie tai nesi girdėjęs?! Klausimas itin aktualus mūsų rinkai, kur didžiausi craft židiniai buriasi didmiesčiuose, o ir čia tik kas kelintas tikriausiai atsakytų, kas yra tas craft alus. Galima sukabinti daug demografinių akcentų šia tema, o dažniausiai statistika yra iš craft mekos – JAV, bet štai akis užkliuvo už Jungtinės Karalystės situacijos:

Be abejonės, situacija, ko gero, šiek tiek jau pasikeitusi, bet 2 akcentai ypatingai ryškiai išsiskyrė – tai išsilavinimas ir amžius. Didžiausia craft alaus mėgėjų koncentracija yra 26-65 m. amžiaus segmentuose. Kodėl? Mano atsakymas būtų, kad trečiasis dešimtmetis yra metas, kai gyvenime eksperimentuojama ir uždirbama daugiausiai, žmonės yra likę išbandyti, kuo daugiau naujovių, kol yra nepriklausomi, o kartu ir turi finansines galimybes, nes kaip žinome, craft‘as nėra kišenę glostantis pasirinkimas. Kitas svarbus etapas – išsilavinimas, čia jau tiesioginė sąsaja su uždarbiu bei eksperimentavimu. Šiuo atveju išsilavinęs specialistas uždirba daugiau  (mūsų šalies atveju, dažnai taip nenutinka, bet primenu, kad kalbame apie Jungtinę Karalystę) ir domisi naujovėmis, todėl yra idealus kandidatas žengti į craft bendruomenę.

Sunku nuspėti, kaip atrodytų Lietuvos paveikslas ir ar jau įmanoma jį piešti?! Vis dėlto, bent jau amžiaus, lyties ir išsilavinimo aspektai, manau, turėtų sutapti.

Facebook Komentarai

Related Post

Parašykite komentarą