Renginys po:

  • 00 D.
  • 00 VAL.
  • 00 MIN.
  • 00 SEK.
+

Ar verta prenumeruoti alų?

Categories: Alus,Naujienos

 Šiomis dienomis žodis „prenumerata“ turi šiokį tokį vintažinį dvelksmą: kas gimė tuo metu, kai skaitmeninės technologijos dar nebuvo įžengę į mūsų kasdienybę ar dar tik ruošėsi įsiveržti į rinką, terminas dažniausiai asocijuojasi su žiugždančiais laikraščių ir žurnalų puslapiais. Ir nors dabar tas pačias naujienas galime prenumeruoti ir virtualiu formatu, pati paslauga įtraukė daug daugiau produktų ir  paslaugų. Pats terminas  po truputį stuksenamas lauk, bet principas nepasikeitė – galime užsisakyti periodiškas maisto, užkandžių, grožio produktų netgi savaitines vakarienės ar dovanų dėžutes, o pasaulio mastu įsigyti idėjų lentų (angl. Visual board) dėžutes įkvėpimui, meno priemonių, aksesuarų…  trumpiau, sudėžiuoti  galima, ką tik norite. O kaip su alumi? Craft alaus dėžučių pristatymas taip pat itin populiarus reiškinys užsienio rinkose, deja, – Lietuvoje tokios paslaugos arba niekas neteikia, arba tai daro tylomis. Galbūt šis straipsnis pastūmės ką nors pasiūlyti tokią paslaugą… niekada negali žinoti 😉

Taigi, kas yra ta Craft alaus dėžutė? Apžvelgę pasiūlą, išskyrėme pagrindinius principus:

  1. Tai yra mėnesinė/savaitinė ar kito periodiškumo alaus prenumerata, kai gavėjas užsisako paslaugą ir nustatytu laikotarpiu gauna dėžutę su atitinkama komplektacija, tačiau tiksliai nežino, koks bus konkretus dėžutės turinys.
  2. Paslaugų teikėjai dėžutes dažniausiai segmentuoja – tai gali būti nauji alūs, vietiniai alūs, tarptautiniai alūs, tam tikro stiliaus alūs ir pan.
  3. Dažniausiai su alumi pristatoma ir tam tikra „dovana“ – kai kurie tiekėjai siūlo užkandžius, kiti vieną slaptą alaus rūšį, kuri kardinaliai skiriasi nuo bendro dėžutės turinio ar pačių leidžiamą žurnalą, aksesuarus..

Pagrindinis tokių dėžučių privalumas yra, naujų skonių atradimas – pristatomi prekiniai ženklai, kuriuos sunku ar nėra galima įsigyti šalyje arba jie yra tiesiog labai reti. Kita vertus, nėra garantijos, kad dėžutės turinys Jums tikrai patiks, kadangi iki jos atidarymo, tiksliai nežinosite, kas viduje. Dažnai ši paslauga teikiama, kaip savotiškas degustavimo klubas, kur nariai ragauja dėžutės turinį ir vėliau jį aptaria forumuose. Viena vertus, tai suteikia išskirtinumo ir džiaugsmą turėti savo nedidelę degustaciją, iš kitos pusės – potencialus scenarijus aptingti 🙂

Kitas svarbus aspektas yra kainos ir kokybės santykis tiek tokią paslaugą užsakančiam, tiek ją siūlančiam sandorio dalyviui. Logiška, kad dėžutės kaina turi įtraukti ir alaus savikainą, pristatymą, importą ir, žinoma, tam tikrą pelną pačiam tiekėjui, bet retas ragautojas atsižvelgs į visus šiuos aspektus, ir greičiausiai lygins alaus vertę su ta suma, kurią sumokėjo. Bei, kadangi dėžutės turinys nėra atskleidžiamas, yra ir rizika, kad gausite ir jau bandytą alų.

Kad ir kaip bebūtų – kuriam alaus mėgėjui nepatiktų kas mėnesį gauti po dėžę alaus tiesiai prie savo namų durų?! O ir bravorams ar importuotojams tokios paslaugos teikimas leidžia auginti lojalių klientų ratą, kurie tarsi priklauso privačiam klubui. Sunku pasakyti, ar tokia idėja pasiteisintų Lietuvoje, kadangi rinka yra nedidelė, o ir craft alaus kultūra dar nėra tokia populiari, bet visuomet yra potencialo  ir vilties ateičiai…

Facebook Komentarai

Related Post

Parašykite komentarą