Renginys po:

  • 00 D.
  • 00 VAL.
  • 00 MIN.
  • 00 SEK.
+

5 dalykai, nuo kurių priklauso baro sėkmė

Categories: Barai,Naujienos

Ne paslaptis, kad mūsų komanda, dažni barų lankytojai, o visos apžvalgos gimsta vertinant daugybę elementų, įskaitant interjerą, maistą, jo kokybę, aptarnavimo greitį, meniu, švarą, (žinoma) alaus pasirinkimą, patiekimą, muziką ir daug kitų faktorių. Kiekvienam lankytojui svarbesni vieni ar kiti aspektai – kartais nuėję atsipalaiduoti penktadienio vakarą, tikrai nekreipsime dėmesio, jeigu užsakytą užkandį atneš ir ne per 12 min. arba kas nors pamirš padėti papildomų servėtėlių, tačiau, sutikime, kad tikrai sėkminga vieta yra ta, kur visos šios smulkmenos yra kruopščiai apgalvotos, ir tau nereikia priminti darbuotojams, kad kažko jų paslaugose vis dėl to trūksta.

Kalbant apie alaus barus, portalas craftbeer.com išskiria 5 pagrindinius sėkmingo baro požymius:

  1. Apmokytas personalas.

Ne tai nereiškia, kad darbuotojai turi žinoti kiekvieno pasiūloje esančio alaus IBU, tačiau vis dėlto, turėtų mokėti paaiškinti, kas tai yra, kaip atskirti vieną alaus stilių nuo kito, ir pateikti savo rekomendacijas. Draugiškas, pozityvus ir paslaugus personalas gali būti lemiamas aspektas, kai Jūsų lankytojai kitą kartą svarstys, ar grįžti į tą pačią vietą.

 Kartą teko matyti, kaip viename iš Vilniaus barų, barmenas sudaužė mažiausiai 20 stiklinių. Bare buvo spengianti tyla, o jis lyg niekur nieko pakėlė galvą ir šyptelėjo: viskas gerai, čia taip ir turėjo būti. Ko gero, nebuvo nė vieno, kuris nenusikvatojo. Prilėkę kolegos dar juokdamiesi pabėdavojo, kaip išskaičiuos, oi, išskaičiuos, tačiau tai tik sustiprino bendrą krizenimo lygį bare ir šio potencialiai tragiško, o pabaigoje komiško incidento tikrai niekas iš lankytojų nepamirš.

Tą paį galima akcentuoti ir rekomendacijų aspekte – itin svarbu, kad personalas mokėtų parekomenduoti pagal kiekvieno kliento asmeninį skonį. Tai tikrai nėra lengva, kartais galima ir prašauti, bet pakankamai pozityvumo ir paslaugumo, bet kokią nesėkmę atpirks su kaupu.

  1. Meniu, iš kurio gali užsisakyti

Visai suprantama, kad kartais bare pasibaigia vienas ar kitas alus – ypatingai turint omenyje, craft alų, tačiau teko lankytis vietose, kur iš 10 pasiūlymų, bare tebuvo 4. Jeigu jau varginotės atspausdinti ilgą, spalvotą ir laminuotą meniu, sekite ir savo inventorių – o prieš laminuodami būkite tikri, kad tai ką ruošiatės dėti į pasiūlą, joje dar ir pabus kurį laiką, kad vėliau netektų visų tų laminuotų investicijų mesti į šiukšliadėžę.

  1. Švara ir priežiūra

Alaus barai turi atkreipti dėmesį į daugelį faktorių – ne tik stalviršių ar grindų švarą, nors pasiremti alkūnėmis ant stalo ir paskui atlipti nuo jo, niekada nėra malonu. Bet stiklinės, kranai, statinės, viskas, kas naudojama alui patiekti – turi sulaukti ypatingo dėmesio, ypač, kai apie alų nusimanantis klientas gali lengvai atskirti, ar jo pasirinktas gėrimas tikrai buvo patiektas švarioje taurėje. Kaip? Skaitykite čia.

  1. Alaus temperatūra

Neseniai siūlėme atlikti testą, kur reikėjo sužymėti, kokios temperatūros koks alaus stilius turi būti patiektas, kad geriausiai būtų atskleistos jo skonio savybės. Kai kurie stiliai atsiskleidžia vėsesnėje temperatūroje, kitus rekomenduojama ragauti šiltesnius, – tad, jeigu norite, kad Jūsų klientai įvertintų gėrimų kokybę tinkamai, privalu atkreipti dėmesį ir į tai, kaip alų laikote ir kokios temperatūros patiekiate.

  1. Taurės

Svarbus craft alaus kultūros aspektas – atitinkamus stilius derėtų patiekti atitinkamose taurėse. Tai ne tik etiketo klausimas, bet ir žaidimas/edukacija klientų atžvilgiu. Tikrai įdomu skirtingą alų ragauti iš skirtingų taurių, o kartu ir mokytis bei daugiau sužinoti apie tai, ką ragaujame.

Apibendrinant, kiekvieno baro sėkmės formulė, ko gero, yra individuali. Vis dėlto, jeigu Jūsų pagrindinis arkliukas yra craft alus – reikėtų atkreipti dėmesį į šiuos punktus, nes kiekvienas iš jų gali prisidėti prie teigiamų arba neigiamų klientų įspūdžių bei atsiliepimų.

Straipsnio šaltinis.

Facebook Komentarai

Related Post

Parašykite komentarą