Renginys po:

  • 00 D.
  • 00 VAL.
  • 00 MIN.
  • 00 SEK.
+

3 didžiausios grėsmės craft bravorams

Categories: Alus,Naujienos

Nors craft‘as Lietuvoje kol kas yra vietos po saule išsikovojimo procese, ir tikrai ne kiekvienas lietuvis gali papasakoti daugiau apie craft kultūrą – JAV įspūdingas bravorų skaičius nuolat auga. Didėjantis fokusas į šią rinką ir nuolatinė konkurencija, noras sukurti ką nors nauja, lemia, kad išsilaikyti tampa vis sudėtingiau, todėl jaučiama nuolatinė kaita – kai vieni vos spėja užverti savo duris, kiti startuoja su nauju alumi. Be abejonės, augant daryklų skaičiui Lietuvoje, ko gero, išvysime panašią situaciją, ir mūsų atžvilgiu tai nutiks kur kas greičiau, tikrai nereikės tūkstančio daryklų, pakaks vos keleto, nes vartotojų skaičius, kaip žinome, Lietuvoje nedidėja. Tad su kokiomis išnykimo problemomis susiduria JAV craft‘eriai, ir į ką reikėtų atkreipti naujai besikuriantiems mūsiškiams.

  1. Grėsmė būti suvalgytiems didesnių.

Craft alaus judėjimas, visų pirma, buvo užsienio mada. Nepriklausomos daryklos, be abejonės, virė alų dar prieš tai, kai apie šią madą buvo pradėta kalbėti viešai. Vis dėlto, kai rinkoje pasijuto sujudimas, didžiosios daryklos sukruto kurti savo craft’us. Žinoma, kadangi bravorų skaičius Lietuvoje nedidelis – mažų crafter’ių įsigijimo stebėti kol kas neteko, bet JAV tai vyksta nuolat. Didieji bravorai stengiasi neatsilikti ir atsiriekti augančios craft rinkos. Vis dėlto, tokie veiksmai dažnai atstumia tikslinius vartotojus, kurie nenori, kad jų alus turėtų ką nors bendra su mainstreamin’ėmis įmonėmis ar jų atšakomis.

  1. Skiesto alaus pavojus.

Vieni aludariai į rinką ateina kurti, kiti daryti babkių. O idealu, kai sugebama išlaikyti pusiausvyrą tarp abiejų. Per daug susikoncentravus į gražą, greitai pametama kokybė. Nepamirškite, kad craft alaus auditorija yra nieko prieš mokėti šiek tiek daugiau, kai kalbama apie kokybišką gėrimą ir jo sukeliamas skonio patirtis. Todėl, kai kokybė yra pametama dėl kiekybės ar kainos, netrukus gali pasigirsti ir už nugaros užsiveriančių durų trenksmas. Nesvarbu, kiek skirtingo alaus išvirsite, ar už kokią lietuvių kišenei prieinamą kainą jį parduosite, jeigu jis bus neskanus ir nekokybiškas, ilgalaikėje perspektyvoje tai skaudžiai atsilieps Jūsų verslui.

  1. Craft išskirtinumo praradimas.

Craft’as tol žavus, kol yra unikalus – jeigu tam tikras craft brand’as pradeda mirgėti visur ir nuo jo neįmanoma pabėgti, tuomet iškyla pavojus, pačiam tapti dideliu. Žinoma, ne visuomet tai yra neigiamas dalykas, jeigu Jūsų pelnas nenukenčia, o didėjantis uždarbis atveria daugiau galimybių, tuomet tik pirmyn. Bet tam tikrą ekskliuzyvo prieskonį, siūlome vis dėlto palikti.

Straipsnio šaltinis.

Facebook Komentarai

Related Post

Parašykite komentarą